Odustajanje, reklamacija i zamena robe
Pravo na odustajanje
Dragi kupcu, obaveštavam te da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeniglasnik RS, br. 62/2014, 6/2016 – dr. zakon i 44/2018 – dr. zakon) kupovina
preko naše internet prodavnice smatra prodajom na daljinu.
Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Ako istek roka za preuzimanje robe pada u nedelju ili u neradne dane na teritoriji Republike Srbije za vreme državnih ili verskih praznika, rok za preuzimanje robe ističe prvog narednog radnog dana.
U slučaju da želiš da odustaneš od kupovine nakon prijema robe, molim te da nas o tome obavestiš putem emaila purakozmetika@gmail.com ili na telefon +381 64 5323 624.
Obrazac/Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.
Obrazac/izjavu o odustanku možete preuzeti OVDE – šaljem kao poseban dokument. Prilikom odustanka možeš (nama bi značilo), ali ne moraš da navedeš razloge zbog kojih odustaješ.
Prilikom povraćaja robe neophodno je da proizvode vratiš u ispravnom i nekorišćenom stanju, pri čemu treba priložiti i račun otpremnica koju je kupac prethodno dobio uz porudžbinu i popunjen obrazac o odustanku od ugovora.
Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan proizvod.
Potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod.
Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.
U slučaju oštećenja ili neispravnosti proizvoda, kupac će biti obavešten o tome putem e-maila označenog u porudžbenici u roku od 3 radna dana od predaje proizvoda kurirskoj službi. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike I funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.
Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 3 radna dana od isteka roka za utvrđivanje da li je vraćen ispravan i neoštećen proizvod, odnosno od isteka roka za obaveštavanje kupca da je proizvod neispravan ili oštećen.
Povraćaj sredstava
U slučaju odustanka od ugovora, imaš pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan. Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda. Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
Kako vršimo povrat sredstava?
Kontaktiraj nas pozivanjem broja +381 (0) 64 5323 624 ili nam pošalji email na adresu: purakozmetika@gmail.com.
Povrat sredstava se vrši isključivo uplatom na dinarski tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.
Zamena robe
Proizvod se u zakonskom roku može zameniti za drugi, pod uslovom da nije oštećen
i korišćen, a troškove vraćanja snosi kupac. Kupac može i ne mora da navede razloge zamene.
Zamena se mora izvršiti u zakonskom roku od 14 dana od dana prijema pošiljke. U slučaju odstupanja od navedene specifikacije na sajtu ili defekta rado ćemo ti zameniti proizvod za ispravan, i sve troškove snosi PURA KOZMETIKA. Garancija ne važi u slučaju defekta nastalog kao posledica neodgovarajuće upotrebe.
Troškovi isporuke
Troškove zamene robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
Reklamacije
Postoji nekoliko vrsta reklamacija:
1. Reklamacije na oštećenje u transportu
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijaviš kuriru koji ti je isporučio robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe, pozivom na telefonski broj +381 (0) 64 5323 624, ili slanjem e-mail-a na purakozmetika@gmail.com sa opisom uočenog
oštećenja.
Ukoliko uočiš takvo oštećenje, nemoj potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, može potpisati prijem pošiljke.
2. Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe
Ukoliko si primio/la pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovio/la da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo te da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj +381 (0) 64 5323 624, ili pošaljete e-mail na purakozmetika@gmail.com i opišete kakav problem imate.
U najkraćem mogućem roku, ti odgovaramo na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) i obaveštavamo te o daljem postupanju.
Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.